luni, 21 martie 2011

Nole vs Rafa

Ei bine a venit si finala de la Indian Wells. Si am zis - e finala - sa fie in 3 seturi. Si a fost! Dar nu chiar cum voiam eu... Mi-a placut mult primul set -dinamic si antrenant. Si mi-a placut cum a mai iesit Nadal de pe linia de fund. La un moment dat mi s-a parut ca Nole ar avea ceva probleme fizice si mi-ar fi parut rau sa se opreasca meciul. Apoi ceva s-a rupt pe la jumatatea setului 2. Dezstru pentru Nadal, care s-a cuntificat intr-o reusita de doar 25% a primului serviciu. Si nu a mai putut reveni. Nole a jucat excelent si a meritat sa castige, aratand forma extraordinara in care se afla. Cu ocazia turnelui (imediat dupa eliminarea lui Federer), Nole a devenit numarul 2 mondial. Hai la Miami sa vedem revansa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu