duminică, 30 ianuarie 2011

Bubba Gump

E un lant de restaurante inspirat din celebrul film Forrest Gump. Sunt mai multe resturante in Asia, Mexic si USA. Lista locatiilor o gasiti aici. E vorba despre mancaruri hipercalorice cu fructe de mare, cartofi, coaste, sosuri etc. Prima oara am vazut restaurantul la Cancun, dar nu am intrat. Apoi in Hong Kong in ultima zi a sederii am intrat din curiozitate sa ma uit la menu. Dupa o masa pantagruelica am luat si un desert. Si aici incepe povestea. Nu sunt mare amator de prajituri cu ciocolata, dar atunci am incercat That chocolate thing... E un fel de "negresa" fara faina, ce pluteste intr-un sos de ciocolata, peste care vine o bila mare de inghetata de vanilie acoperita cu frisca, iar totul este scufundat intr-un sos de fructe de padure...Divin! De atunci am asteptat orice ocazie sa mai mananc minunatul desert. Problema e ca meniul variaza intre restaurante si nu exista in toata locatiile. Dar la Kuala Lumpur am regasit-o si a fost extraordinara. Daca aveti ocazia, nu ratati!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu