marți, 25 ianuarie 2011

Ziua 1

Bucuresti – zapada, -2°C, profitand de zborul de pranz, rezolv mici treburi administrative, finalizez bagajul si sarim in taxi. Drumul spre aeroport a fost relativ liber asa ca in 30 de minute era déjà la checkin. Celebra ospitalitate “franceza” ne intampina cu “caldura” déjà consacrata. O acritura pretioasa ne matura cu privirea spunand “cine v-a spus voua ca checkin-ul online imi usureaza mie treaba?” Depasim momentul si stam la taclale cu niste prieteni (Salutare George!) cu care ne-am intalnit in aeroport. Gata e timpul! Ne imbarcam si in 3 ore ajungem la Amsterdam.

Avem 4 ore intre avioane asa ca bantuim un pic prin aeroport, nimic nou sau interesant cu exceptia locurilor de fumat care mi se par mai mici si mai intunecate decat tot ce am vazut pana acum. Aaaa, sa nu uit – locurile sunt semnalizate foarte discret….. In plus sunt in drum spre Mc Donalds, pe principiul “daca tot vrei sa mori repede, uite iti dam noi toate armele”. Evident ca intreband unde sunt locurile de fumat, am primit niste priviri cel putin dezaprobatoare si compatimitoare. Pentru a mai sterge din durere am facut o vizita scurta la Leonidas ca doar urma un zbor lung si imi trebuia energie.

La poarta de imbarcare am dat peste un nou semn al progresului tehnologic – simplul detector de metale a fost inlocuit cu un scanner care in 3 secunde iti arata toate metalele la purtator inclusiv proteze.Gata, ma imbarc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu