sâmbătă, 21 mai 2011

Playbook - pareri

Initial am vrut sa intitulez postarea - review, dar cum nu am pus mana pe tableta nu ar fi fost adecvat. In viata de zi cu zi sunt utilizator de blackberry (sa tot fie vreo 5 ani) si nu sunt inebunit dupa telefoane-gadget. Dupa lupte seculare, Blackberry a lansat tableta. Nu e rea deloc, arata chiar bine, e compacta, se misca bine si isi merita banii (din nou, mentioneaz ca din punctul meu de vedere o tableta e utila, doar daca nu ai laptop, dar asta e parerea mea). Ce nu intleg e de ce bateria tine ceva mai putin ca la Ipad2 (care are si ecranul mai mare) si Samsung Galaxy tab si de ce aplicatia de e-mail nu exista din start, ci apare doar daca il sincronizezi cu un device BB. Se pare ca acesta din urma se va rezolva printr-un update de soft luna viitoare. Banuiesc ca RIM a mizat pe clientii traditionali, dar tot mi se parea aiurea sa nu incerce sa castige noi adepti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu