joi, 16 iunie 2016

Dumnezeu nu a facut armata

Cand eram mai mici exista o poezie/melodie – Tara mea are… continuand fraza pot spune:
- Un singur sport – evident national – sportul rege – fotbalul (nu vad nimic nobil ca atunci cand nu castigi si mai ai 30 de secunde sa dai un gol, sa nu degajezi mingea rapid, frecand menta indicand cum se se aseze coechipierii) ;
- Glanda nationala – majoritatea covarsitoare a femeilor grase sufera de glanda (alo breee sunt ceva mai multe glande in corp);
- 2 presedinti (daca deschizi televizorul fie auzi de Iliescu, fie de Basescu);
- 2 antrenori ai echipei nationale de fotbal (Piti si Tata Puiu).
Meciul de ieri aproape s-a inscris in modelul clasic de trilogie ce guverneaza fotbalul romanesc:
- A inceput cu “Ii spargem sa moara mama – baietii sunt foarte motivati” (golul Romaniei);
- Am continuat cu “Am avut ghinion” (golul Elvetiei);
- Si daca ar mai fi durat 3 minute am fi ajuns la “Ei si-au dorit mai mult victoria”.
Pe langa asemanarea dintre politica si fotbal (in ambele domenii avem nevoie de fete noi), ieri am mai avut o revelatie – Fotbalul nu se joaca pe icoane. Daca Dumnezeu ar fi dat pe ProTv aseara la ora potrivita, am fi fost campioni mondiali ai turneului european – DIN PRIMUL TUR. Daca il cunoaste cineva pe tata Puiu, il/o rog din sufletul meu curat si cu toata gura spurcata sa ii transmita ca degeaba pupa la icoane si le inghesuie prin colturile bancii tehnice, ca niciun sfant nu o sa dea o pasa de gol sau o sa joace vreodata la offside.
Singurul meul regret dupa meciul de ieri este ca nu ne-au batut elvetienii - asa ar fi jucat si baietii fara presiune in meciul cu Albania. Hai (acasa) Romania!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu