sâmbătă, 27 iunie 2009

Il Calcio Herastrau

Sambata seara aveam chef sa ies, nu aveam bona, bunicii erau plecati, unde sa mergem? - hai in Herastrau - Il Calcio e pozitionat suficient de bine atat pentru parinti cat si pentru copii, terasa satisfacind ambele parti. Vreme buna, atmosfera placuta si lume amestecata. Cam aici se opresc aprecierile. Nu ma voi referi la imposibilitatea platii cu cardul (e deja brand NEGATIV), ci la serviciile extrem de slabe - comenzi intarziate sau gresite. Banuiesc ca sunt in asentimentul vostru atunci cand nu gasesc scopul limonadei calde. Ceea ce a pus capac a fost tiramisu. As putea spune ca e prajitura mea preferata si, in consecinta, am incercat-o in mai multe locatii pana m-am hotarat sa mi-l fac singur. La Il Calcio era printre cele mai bune, cel putin din Bucuresti. Azi am recidivat vazindu-l si am comandat. Mare greseala. Ati mancat vreodata tiramisu cald? Absolut horror. Ca si cum asta nu ar fi fost de ajuns proportia piscot - crema era mai mult decat defavorabila cremei; iar crema avea doar vagi urme de mascarpone, constind din frisca vegetala si gelatina. Evident ca aici nu vorbesc despre o prajitura si un restaurant, ci despre ideea de brand si standard in Romania. Nu pot intelege de ce nu sunt respectate niste standarde, din moment ce au fost atat de bine primite de consumatori. Cam cat o sa mai functioneze lucrurile in majoritatea lor dupa celebrul dicton: "Las-o ba, ca merge asa!"?

4 comentarii:

  1. cred ca ai calatorit prea mult in ultima vreme... altfel nu imi explic spiritul tau critic atat de dezvoltat si sensibilitatea ta acuta la abaterile de la perfectiune. ia sa fi stat tu mai mult in tara si sa vezi ce bine e sa platesti cash, ce prompt si corect ai fost servit de fapt si ce buna era limonada. despre tiramisu nu voi comenta. cand esti obisnuit cu felul in care il face Ruxi (dreamy :-) pot sa inteleg ca e greu sa mai gasesti ceva satisfacator macar :-p

    RăspundețiȘtergere
  2. evident ca tiramisu facut de ruxi este cel mai bun. dar il calcio herastrau a devenit execrabil. ultima data am fost anul trecut si am jurat ca nu mai merg. exact aceleasi probleme pe care le aveau cand am fost atunci observ ca persista. si aici e votba de mediocritatea serviciilor pe care le platesti.
    subscriu! jos cu il calcio herastrau.

    RăspundețiȘtergere
  3. sper ca v-ati dat seama ca glumeam cu il calcio... evident ca a devenit o mizeriutza! in ceea ce priveste tiramisu vorbeam cat se poate de serios :-)

    RăspundețiȘtergere
  4. @Alexandra & Basileu: Bine, bine fac eu un tiramisu, dar veniti voi cu limonada calda...

    RăspundețiȘtergere