vineri, 12 iunie 2009

Reforma?

Plecarile astea din tara imi dau tot felul de idei. Azi am realizat ca ma cam supara ideea ca as vrea sa ma mut din Romania, cautind normalitatea. Este Romania compromisa ca tara? Basileu zicea intr-o zi ca pentru a schimba ceva asta ar trebui sa intram in partide si sa incepem sa le reformam din interior. Eu nu cred in varianta asta. Partidele din Romania sunt compromise la nivel structural –toate posturile cheie fiind blocate cu persoanele “potrivite”, asa ca ar trebui creata o organizatie noua care sa se implice in educarea societatii. Vorbeam azi cu un bun prieten si incercam sa estimam cam de cati ani ar fi nevoie pentru a schimba ceva in tara asta. Eu am zis 10-15 pentru ca lucrurile sa inceapa sa se miste. Voi cam cat ziceti? Ati fi dispusi sa va ocupati de asta in perioada respectiva?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu