sâmbătă, 4 iulie 2009

A muta - mutare

Relocare, deplasare, schimbare, variatie. M-am mutat de cateva ori in viata mea - cu casa de 2 ori, in alt camin cand eram in Germania, am mai schimbat sediul biroului, iar acum se intampla din nou. De fiecare data am lasat o particica de suflet acolo, dar am luat tot ce a fost bun si am lasat in urma amintirile mai putin frumoase. Imi place sa cred ca faptele, locatiile sunt doar decoruri si ca actiunea e in capul nostru. Practic, sta in puterea noastra sa schimbam ceva sau sa facem lucruri frumoase. Depinde de elasticitatea mintii noastre, de flexibilitatea noastra si de vointa noastra creatoare pentru a realiza ceva notabil, uneori chiar din nimic. Recunosc totusi ca in cazuri exceptionale decorurile nu sunt intamplatoare si ca merita sa le pastram in memorie...

Un comentariu: