luni, 25 mai 2009

O seara de mai la palat...

Azi am furat o ora timpului - de mult nu mai reusisem asta. Suna ciudat, nu? Asta am facut pentru o ora - m-am rupt de cotidian si am evadat intr-o lume complet diferita. Am fost cu Mihnea si Ruxandra la palatul Mogosoaia sa facem niste poze. Am alergat pe alei, am asistat la primele lectii de zbor ale unor pasarele, le-am incurajat, le-am alergat, am ascultat broastele, am sarit garduri, ne-am ascuns in parfumul trandafirilor albi, ne-am plimbat pe marginea lacului, am cautat printese in turnurile palatului si, pentru a prelungi momentul am facut multe poze. O sa va arat saptamana asta....

2 comentarii:

  1. nu-i asa ca aceste clipe sunt cu atat mai dulci. e ca atunci can esti mic si mananci biscuiti din cutia ascunsa. nu conteaza ca sunt cei mai ieftini atunci ei par cei mai buni si sunt. pentru ca iti apartin intru totul. riscul asumat, eventuala admonestare sunt pretul platit de catre tine, din mijloace proprii ca sa zic asa, si atunci sunt de drept ai tai. poate in asta consta frumusetea vietii. in ciuda faptului ca predomina greutatile clipele frumoase sunt atat de puternice ca pot sterge uneori un veac de neplaceri. si cum am mai sti ce este frumos fara greutati?

    RăspundețiȘtergere