luni, 18 mai 2009

Ziua 1

..ziua 1 a inceput intr-o seara. Cochetez de ceva timp cu ideea de a-mi face blog. A inceput complet dezinteresat acum 3 ani in Paris - eram la un McD, profitind de internetul gratuit pentru a-mi verifica e-mailurile. Un "coleg de suferinta" s-a apropiat si m-a intrebat daca poate folosi priza de curent. I-am raspuns afirmativ. In timpul conversatiei, m-a intrebat daca am blog. Expresia fetei mele l-a facut sa continue - "Ai calculator si nu stii ce e ala blog??". Mi-a explicat, am replicat "Interesant..." si cam atat. La intoarcerea in tara l-am intrebat pe Fratello (aka D2) ce e ala blog. Mi-a explicat din nou si cam asta a fost. Peste un timp un var (aka Cristi) si-a deschis un blog si am inceput sa il citesc regulat si am continuat prin a adauga alte 2 bloguri pe lista mea.
De ce m-am hotarat in seara asta? O sa va spun maine...

4 comentarii:

  1. sa fie intr-un ceas bun!

    si sa te tii de el, probabilitatea e foarte mica totusi - multi sunt dezamagiti amploarea audientei

    ps. mi se pare mie sau asta-i semn ca ai prea mult timp liber la indemana!??!

    D2

    RăspundețiȘtergere
  2. felicitari pentru curaj si spor la scris!

    virgil

    RăspundețiȘtergere
  3. in sfarsit sufletul sensibil a iesit din cusca sa se exprime. lasand gluma, cred ca un om ca tine are ce spune...

    RăspundețiȘtergere
  4. am stiut mereu ca am "gresit" fratele....
    FELICITARI!

    RăspundețiȘtergere